dimecres, 22 d’abril del 2009

Perduts


Ja fa dies em van parlar d'un bloc que no deixa de tenir la seva gràcia per als fans de la sèrie Lost. Té 69 seguidors de moment i un seguit d'enllaços a les pàgines més variades que us hàgiu pogut imaginar sobre aquesta sèrie. L'autor, Carlos Azaustre, un jove madrileny que signa com a Aza i col·laborador al fanzine Ojodepez, es dedica a pariodar-ne els episodis més sublims. De moment ja n'ha editat un primer còmic, que es pot comprar on line des del seu propi bloc. N'ha fet xapes, samarretes, bosses, tasses, etc. Té un grup al facebook... Periòdicament va publicant extractes d'aquesta aventura inacabable. Ell va tot just per la segona temporada i la sèrie ja va per la cinquena!

Us convido a fer-hi un cop d'ull clicant aquí.

2 comentaris:

  1. Ben bé que per molt que diguin tenir una bona idea es mig camí fet. M'has fet pensar en un nano Toni de la Torre, que ha escrit llibres sobre series com lost i de ser un autentic desconegut ara treballa com a critic de series (un nou concepte!) a Rac1. Mira que jo tot just aquest diumenge vaig veure el meu primer episodi de Lost jeje... mira, potser més que seguir la serie interminable aquesta surt més a compte anar directament a la parodia.

    ResponElimina
  2. No, no... Mira't la sèrie! Jo no me la perdo mai. En sóc una fan. I pensa que quan vaig començar a veure-la, els primers capítols no m'agradaven gaire. I d'això ja fa tres anys!

    Aquest Toni de la Torre no l'he escoltat mai. Ja n'estaré al cas!

    Tònia

    ResponElimina